Buus eller godis?


Anna blir trött på sig själv.. didiliidiii..
Jag är så sjukt sällskaps sjuk så jag vill inte åka hem till min lilla lägenhet..
Tycker om den så mycket när jag väl är där, då vill jag inte lämna den, hehe.. Men nu har jag inte varit där på en vecka.. sovit på stenvägen i flera dagar och varit i falun.. Så nu känns det inge roligt att åka dit, å så känns det krångligt och elakt att sno mamma och pappas bil. Hmm. när jag endå ska hinna kika förbi på jobbet i morron, få massge halv fyra & fixa ögon och bryn halv fem..

Åå så skulle jag behöva åka till nisses igen, mamma hitta ett par gardiner för 399 kr.. som var så fina, Perfekt julklapp tänkte jag..

Ilandsproblem som johanna skulle säga.. Haha.. Jobbade med henne idag.. Åå dagen bara fööög iväg.. Känns som om vi endå inte hann till hälften.. =) Blir nog å kika in hos flickorna och säga how howw.. nej men i alla fall good jul, i morron.

Åå träingen skiter jag nog i, idag med.. Slaravat rejält med den..
Men jag har gått ute i friska luften. sön, mån, tis och ons.. =) såå liite duktig har jag allt varit..

Ååå va jag är glad som får va hemma över jul.. hihi.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0