What's hot and what's not?

Nu är jag arbetslös på heltid. Just idag känns det ganska skönt. Vill ha lite ledigt! Men ring mej om en, två veckor.. då vill jag mer än gärna komma tillbaka.

Varit i jobsbo i dag och grillat, med kusinerna och familj. Det var såå gott!! Drack pepsi max också, va en evighet sedan. Eller det var väll en överdrift, men förut drack jag ju det mycke oftare, då fick jag ju dricka det för att det var noll kalorier, gott och dessutom inte farligt. Men nu visar forskarna nått annat, och det hade man ju kunnat räkna ut med lillfingret, klart ingenting som är gott ska få va bra. Åå kolla mina vänner i usa, A big mac and co, and i big diet coke.. Å dom är ju lika feta, trots diet coke i mängder.

Jag va föresten lite grym kock idag, eller jaa, jag fixade kyckling filén så den smaka super bra! sen fick det bli crocketter å bea. å en å annan majskolv. Mm.

I morron kommer min kusin hanna hem från stockholm, ska försöka va lite trevlig den här helgen, å hinna träffa henne. =) hehe. får se hur vädret blir i morron, skulle kanske va kul och gå ner å se lite företags fotboll, men det återstår och se. Är helt sjukt trött nu, sov 3 timmar i natt, har jag patrik å tacka för. Eller nej mej själv som inte la på och sov, utan ville prata med favorit patrik, som jag hoppas gått och blivit lycklig.

Kan inte låta bli att bli lite avensjuk, vill ju också. Hon kan ju skratta sig lycklig! Han är grym, bara inte jag får mindre prioritet är jag glad. Fast det är klart jag får... De säger sig ju självt.

jaja. det ska bli kul att du kommer hem i alla fall.

Vill åka på en utlands resa nu! På en gång, gärna i morron. Fatta va skönt. Sooool, å bli fräscht brun igen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0