Vräääk.

ooboy..vilket vackert...

 I dag har Anna bränt pengar! Räkningar igår, och shopping idag.
Sen hade jag världens tur också å fick klippa mej på en återbuds tid. Nikita hair, Perfekt! 1700 kr. Inte lika roligt!. Men för det fick jag hårprodukter också. Å en lyxsig kaffe med skummad mjölk. Klagar INTE. Så nu har jag grrrrymt frächt hår. Big smile!

Jag va rätt trååkig när jag handla, eller jag var budget för en gång skull, ingen 3000 kronors jacka här inte, bara för att jag har lust. NEJ, bas gaderob från HM.. Fick fyra toppar, vit, svart, grå, brun. 2 bas tröjor, och en jacka. 970 kr, Sen var jag ännu mer budget å shoppade halsband för 30 kr, på rea. Hmm. hur vad det jag sa patrik, jag ska sluta handla billiga smycken och sattsa på dyra som man har kvar. Blev inte riktigt så va.

Va inte lika budget när det gällde mitt hår dock! hårinpackning för 400 kr, ?! usch. Men mitt hår behöver det, två säsonger i vintern,  å sol och bad i pool i grekland. då blir det torrt! Så MERA fukt!  Bra har jag hört.... =)

Fika med maria i dag, super trevligt. satt å snacka skit i två timmar. 
åå så var jag även duktig å infann mig på arbetsförmedlingen, första dagen å allt.

Syster å jag ska gå och få spa behandlingar snart, Anna betalar. Systers 20 års present. Då ska vi lyxa, dricka vin, och bada bubbel. underbart!

Yes nu har jag varit vräkig nog, resten överlåter jag till patrik. hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0