Fettångest, massage och brunutansol.

Fick massage i går, det var helt underbart! Bokade en ny tid igen i september. Mina axlar är i stort behov av det. Har haft riktigt ont idag, eller nej inte riktigt ont, dumt och klaga i onödan, det har gjort ondare. Men det kändes att mina muskler i axlarna och nacken var stela och ömma.

Vägde mig igår, vilket jag inte skulle ha gjort, fyy fan. 2 kilo plus å jag blev grymt sur! I ren ilska gick/sprang jag 5,5 km. Fy fan va sur jag var. Men den enda jag har å tacka är väll mig själv. Men det är så sjukt hur lätt det är å gå upp. I lördags var jag bakis å åt en halv hemma pizza, två bullar, och 100 g choklad. Allt annat än nyttigt alltså, men endå, en dag å man går upp! Eller ja två dagar, söndagen med systers kalas var ju inte kalorifri, men va faaan. Jag gick faktiskt promenad på kvällen sen, endå 2 kilo! Blää.

Måste kämpa bort fläsket! måste börja på gym.

Sen har all min bruna färg runnit av mig.. =/ Men va jag klagar.. Hehe. nu får jag sluta..
Fast mest av allt skulle jag vilja hyra film och käka godis just idag.

Hehe, eller som gärd på jobbet sa, vi sticker till Lingårn säger att jag e din farmor, å så lära du mig dricka öl!!
Hon är bra grym hon! öl skulle också va gott. Iskall öl.. mmm.

Nej nu ska jag slita mig från datorn göra nå vettigt. å gilla läget.




   stretcha? Nej favvo pose, nej inte det heller. Dryga? JA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0